Wednesday, June 15, 2011

Bazár bezár


Photobucket

Vagyis a DNFS fórum hamarosan végleg lekapcsolódik. Alábbiakban olvasható ZoozDa közleménye:

"Sziasztok,

fájó szívvel , de 2011 jún. 15.-én bezár (eltűnik) az oldal. Sajnos a domaint kezelő cég csak most szólt, így nincs sok idő variálni.
Részemről nem finanszírozom tovább a domaint évi 10k forintért ért (csak a tárhely volt ingyen) úgy, hogy 4-5 ember hírdetésén
túl nem sok minden történt itt az utóbbi 2-3 évben.
Ráadásul én magam is megválok/váltam a pókjaimtól, és nem is tervezem a közeljövőben a velük való foglakozást,
még sokadik hobbyként sem.

Mindenkinek további jó pókozást kívánok.

Üdv,
ZoozDa"

4 comments:

Zoltán said...

Ez rossz hír. Annak ellenére, hogy tényleg nem volt nagy pörgés az utóbbi 3 évben, én időnként felnéztem régebbi topikokat olvasni (pl. darálók), amik amellett hogy szórakoztatóak voltak, tanulni is lehetett belőlük.

Szabó Zoltán said...

Szomorú ezt hallani, hiszen amíg nem ismertem az Arachnida-t, addig kezdő pókosként ott olvastam sok mindent. Másoknak is azt ajánlottam. Ég vele!

Yareus said...

Sokakat sok szép emlék fűzött pedig ide.. kár érte.. :(

Imme said...

Most hallottam róla én is, próbálok lépni gyorsan...