Saturday, March 26, 2011

StereocentrOpus

Photobucket

Ezt is megértem…Tegnap megérkezett a Monocentropus balfourim vagy egyszerű hobbiszlenggel élve: a „balfim”. Ennek a póknak van némi előtörténete nálam. Sok-sok hivatalosan el nem ismert hobbigenerációváltással ezelőtt, még a netmadárpókozás hajnalán, néhány white fülű hobbistával egyetemben, gyakorta megcsodáltam azt az 1 azaz 1 db képet, amely erről a fajról volt megtalálható az interneten. Persze volt még egy kép, de azt nagyon fondorlatos kereséssel lehetett csak előtalálni a Socotra kulcsszó bevetésével. Lényeg a lényeg, nálam ez a faj ott volt a „mindenképpen” top 3-ban.

Aztán a hihetetlen gáz méreteket öltő hájpolás, ami a faj körül kezdődött, miután bekerült a hobbiba, már nem hozott lázba. Először még érdekes, de a sokadik ilyen preztizspók már nagyon unalmas. Ekkor döntöttem úgy, hogy önuralmat gyakorlok és megkímélem magam a borsos belépőtől, „lesz ez még így sem alapon”. Lett…Szerencsére viszonylag könnyen után tenyészthető a faj, így ma már mondhatni dömping van belőle. Aztán a napokban véletlenül úgy alakult, hogy „oda lehetett csapni” néhány másik pók mellé. Mivel ezt a pénzt már vastagon megéri számomra, oda is lett csapva by Gábor Koczka. Öröm a köbön & heppi end.

Tanulság (nincs, de kellene valami a végére)?…Túzokból veréb?

2 comments:

Szűts Tamás said...

"Aranyos a kicsike"! "én is tervezem ezzel a fajjal bővíteni a gyűjteményem, remélem sikerül" "mennyi a hőm meg a pára"?

Bocs, nem bírtam ki :D

Fince said...

Nah, sikeresen levedlettünk:) Szerintem nőstény, de javítson ki valaki ha tévedek...