Saturday, February 06, 2010

A kulcs

Emlekszem ez a Kosztolanyi novella nalam az ertetlenseg tetofoka volt. A magyartanarom - teszem hozza teljes joggal - el volt ajulva tole. Hogy milyen realisztikus meg minden, meg tetopont meg stb. Szepen izekre is szedte a cuccot. En csak neztem butan mint a suketgyerek a moziban. En egyszeruen csak sajnaltam a csavokat akik benne vannak es utaltam a fonokot, mert seggfejkent viselkedett (btw pontosan ez az oka annak hogy nem nezek muveszfilmeket vagy erzelmeseket). Gyakorlo munkahelyre bejaro gyerekkent azonban olyan dolgokrol irt Dezsobacsi amik nekem nem voltak ujak.
A lenyeg azonban hogy a kolok bement a melohelyre. Hat gyertek be a cseppet ti is.


Szobatarsam prof Alvarez Padilla, akitol 10 nap alatt tobbet tanultam mint amugy 1 egy ev alatt.



Persze aktivkodtam egy cseppet a neten is lassan felbukkanok: kiskep es kollaborans, meg partner.
Most van elottem a versicolor tipusa :) HIHIHIHI

No comments: