Tuesday, April 28, 2009

Itt van Május elseje…

én meg másodikán megyek ide :D az RTR-Total kiállításra érdemes az oldalra ellátogatni, hogy megtudjuk hogy egy fele Magyarországnyi népesség marginális hobbija milyen szintre emelkedhet. Nem kívánok senkit ostorozni, de nekem az volt a benyomásom hogy itt kevesebb szó van a lóvéról, mint pl odahaza :D

Nincs nagy dolgokról szó, viszont azt rendesen megcsinálják… senki nem jön tézisekkel :D de itt nem is akarnak. Na ezt is kb csak a Fince érti de nem baj.

Az oldallopást még csak csak megoldottam volna, de sajnos a googléból már nem tudtam kinyerni a végeredményt csak screenerrel. A fordítóprogramokon annyira sokat nevetek mostanság hogy nem tudtam kihagyni… az első az angolmagyar, a második a németmagyar :D Katt az eredeti méretért.

rpr

rpr2

No comments: