Sunday, November 09, 2008

Come-buy? KÓMbájn

Hát nem az aratógépre gondoltam, sőt nem is a half-life halványkék-terminátorszemű gázálarcos kommandósaira, hanem a combineZM-re ami a különböző fókusztávú képekből készít nagy mélységélességű képet.
A salticidae levlistán jött a követekző kép...

Ami a "furcsa" a képpel kapcsolatban, az az eszméletlen mélységélesség.
A képről: A 9 mm-s pókot a plafonomon találtam a villanykörte mellett (Newport News, Virginia állam, Egyesült Államok). Rendkívül együttműködő modell volt, tökéletesen nyugodtan állt amíg fotóztam.
Szerintem egy nőstény (fehér sáv van a szemek alatt nem pedig rézszínű) Platycryptus undatus.

Egy Nikon 50mm f/1.4D -t használtam amit fordítva tettem fel egy Nikon 70-300mm f/4-5.6G-ra, és 13 sorozatképet készítettem különböző fókusztávolsággal (vagyis a képen más-más volt éles). Az alapképeket a CombineZM nevű fókuszsorbarendező programmal egyesítettem
Kattints a képre az eredeti szövegért és képért a flickeren.
A kép Kevin Collins munkája.

No comments: