Sunday, June 15, 2008

Wolfenstein

A héten kiszaladtam kicsit körülnézni a szálkai erdőhöz. Sajnos túlságosan fújt a szél ahhoz, hogy komolyabb szabadtéri makrofényképezésre gondoljak, ezért kerestem magamnak olyan témát, amit az erős szél kevésbé befolyásol. Szerencsére a farkaspókok mindig kéznél vannak :).

Itt voltam ( 46°16'51.00"N 18°40'8.31"E)...előttem bozót >>> szőlő >>> Szekszárd

Photobucket

mögöttem szőlő >>> erdő >>> Mecsek

Photobucket

Lycosidae negyedes:

Photobucket

oldalról:

Photobucket

wölfin rakománnyal:

Photobucket

a rakomány közelebbről:

Photobucket

Lycosidae "desert camo":

Photobucket

Végül kicsit más...

Hamvaspók (Dyctina sp.)

Photobucket

Fürgekarolópók (Philodromus sp.)

Photobucket

A képek 640 pixel szélességben itt találhatóak:

http://www.maxinet.hu/madarpok/viewtopic.php?t=1120&start=15

No comments: